REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO TRIOZROZTOCZA.PL

1. Podmiot gospodarczy

Sklep internetowy firmy Krzysztof Bielecki Dystrybucja – Hurt, działający pod adresem www.triozroztocza.pl, prowadzony jest przez firmę Krzysztof Bielecki Dystrybucja – Hurt z siedzibą: ul. Stefana Żeromskiego 3, 22 400 Zamość, wpisaną do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej, NIP 9210009058, oraz siedzibie sklepu: ul. Grodzka 12, 22 400 Zamość, tel. 885050095.

2 Przedmiot działalności

Sklep działający pod adresem www.triozroztocza.pl, prowadzi sprzedaż detaliczną książek za pośrednictwem Internetu. Sprzedaż wysyłkowa obejmuje wyłącznie terytorium Polski. Niniejszy Regulamin nie dotyczy prowadzonej przez Firmę sprzedaży hurtowej, do bibliotek i zakupów dla grupy.

3. Definicje

Dla potrzeb niniejszego Regulaminu definiuje się następujące pojęcia:

  1. Sklep – sklep internetowy działający pod adresem www.triozroztocza.pl, prowadzi sprzedaż książek (towaru) za pośrednictwem Internetu;
  2. Kuferek – inaczej koszyk, czyli lista zamawianego w Sklepie towaru;
  3. Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
  4. Czas realizacji zamówienia – okres, w jakim Sklep dostarczy towar do klienta;
  5. Klient – osoba fizyczna lub prawna dokonująca zakupów w Sklepie, posiadająca Konto Klienta;
  6. Konto Klienta – baza zawierająca dane Klienta służące do realizacji składanych zamówień, historię zamówień, preferencje Klienta dotyczące wybranych funkcjonalności Sklepu, i inne dane dotyczące zamówień;
  7. Przelew tradycyjny – płatność wykonywana przez Klienta w banku poprzez konto internetowe lub stacjonarne lub na poczcie;

4. Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną

Wymagania techniczne do korzystania ze Sklepu są następujące: komputer z dostępem do Internetu i zainstalowaną przeglądarką internetową obsługującą standard HTML5 i język JavaScript oraz włączoną obsługą plików cookies w przeglądarce.

5. Zamawianie towaru, przyjmowanie i realizacja zamówień

  1. Informacje o produktach Sklep zamieszcza na stronie www.triozroztocza.pl.
  2. Zamówienia od Klientów są przyjmowane bezpośrednio poprzez stronę internetową www.triozroztocza.pl.
  3. Informacje znajdujące się na www.triozroztocza.pl w zakładce „Książki” nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient, składając zamówienie za pomocą strony internetowej www.triozroztocza.pl, kupuje towar zgodny z opisem.
  4. Klient, przesyłając do Sklepu zamówienie, składa ofertę zawarcia ze Sklepem umowy sprzedaży zamawianego towaru. W odpowiedzi Sklep wysyła potwierdzenie przyjęcia zamówienia wraz z informacją niezbędną do jego dalszej realizacji na podany przez Klienta adres e-mail. O zmianie statusu zamówienia (kolejnych etapach jego realizacji) Klient jest informowany pocztą elektroniczną.
  5. Wpłata pieniędzy na konto Sklepu bez uprzedniego zamówienia towaru nie jest jednoznaczna ze złożeniem zamówienia.
  6. Sklep dokumentuje dokonanie zakupów dokumentem sprzedaży. Jeżeli Klient życzy sobie, aby wystawiono mu fakturę VAT, powinien to zaznaczyć w formularzu danych Klienta i udostępnić wymagane dane w celu realizacji tego zlecenia.

6. Cena towaru

  1. Wszystkie ceny książek w Sklepie są cenami brutto i zawierają 5% podatek VAT. Ceny te nie obejmują kosztów dostawy (patrz: §7 Koszty dostawy).
  2. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
  3. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen książek, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i wyprzedaży lub wprowadzania w nich zmian. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
  4. Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu.

7. Koszty dostawy

  1. Dostawy realizujemy wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  2. Koszt przesyłki wynosi:

– z przedpłatą:

  • list zwykły priorytetowy 8 zł. (ew. plus 4,80 zł. z opcją potwierdzenia nadania)
  • paczka priorytetowa 15 zł.
  • gdy wartość zamówienia przekracza 180 zł, wysyłka jest bezpłatna.
  • Możliwe jest ustalenie indywidualnej ceny przesyłki w przypadku zamówienia większej ilości książek.

– za pobraniem – 25 zł; gdy wartość zamówienia przekracza 150 zł, koszt przesyłki wynosi 14 zł.

3. Bez kosztów dostawy możliwy jest odbiór osobisty w siedzibie Sklepu: ul. Grodzka 12, 22 400 Zamość, tel. 885050095

8. Formy płatności

Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówiony towar z dostawą na terytorium Polski:

  • Płatność gotówką.
    W momencie odbioru zamówionego towaru odbiorze osobistym w siedzibie Sklepu.
  • Przelew tradycyjny (Przedpłata na konto bankowe).
    Realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpłynięciu pełnej wpłaty na konto Sklepu.
    Ustalona cena sprzedaży wpłacana jest z góry (tj. przed wysłaniem towaru) na rachunek bankowy: Wysyłka towaru następuje po wpłynięciu i zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie bankowym. Czas wpłynięcia pieniędzy na konto to zazwyczaj maks. 24 godziny od zlecenia przelewu, licząc tylko dni robocze, chyba że przelew wykonany jest z banku, w którym mamy konto. W tym wypadku pieniądze są u nas w ciągu kilku minut. Aby zlecenie przelewu przebiegało prawidłowo, prosimy w tytule podawać numer zamówienia.Numer naszego konta bankowego:

    Nest Bank S. A.
    13 2530 0008 2038 1046 1759 0001
    kod BIC: NESBPLPW

  • Płatność za pobraniem.
    Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zakończeniu procesu składania zamówienia.

Płatności online.
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

– Płatności mogą być dokonywane z użyciem kart płatniczych:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro”
W przypadku płatności kartą płatniczą istnieje możliwość skorzystania z Google Pay.

BLIK:
BLIK to szybka i bezpieczna płatność mobilna. Aby opłacić zamówienie za jej pośrednictwem, należy skorzystać z 6-cyfrowego, jednorazowego kodu, wygenerowanego w aplikacji bankowości mobilnej, z której korzystasz. Z płatności za pośrednictwem BLIK możesz skorzystać, będąc użytkownikiem smartfona i posiadaczem konta w banku, który obsługuje ten standard płatności.
W przypadku płatności Blikiem istnieje możliwość skorzystania z Google Pay.

Google Pay:
To łatwy i szybki sposób płatności umożliwiający transakcję bez konieczności wpisywania danych karty.

Opcja szybkiego przelewu online:

Płatność przelew online to natychmiastowy przelew wykonany przez Internet. Płatność jest realizowana poprzez kliknięcie w specjalnie wygenerowany link, który przeniesie Cię bezpośrednio do Twojej bankowości internetowej,  gdzie nie musisz już wypełniać danych naszej firmy, tylko zatwierdzasz transakcję i gotowe!

Płatność jest realizowana za pośrednictwem firmy Bluemedia. Obsługiwane są prawie wszystkie banki w Polsce.

9. Warunki dostawy, czas realizacji

  1. Czas realizacji zamówienia przez Sklep trwa 2-3 dni robocze.
  2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – zamówienie jest realizowane od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
  3. W przypadku wyboru przelewu tradycyjnego
  4. Dostawy realizujemy na terytorium całego kraju za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  5. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.

10. Odstąpienie od umowy i zwrot towaru

  1. Wszystkie książki oferowane w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone do sprzedaży. Sklep zobowiązuje się dostarczyć Klientowi, z którym zawarł umowę sprzedaży, towar bez wad. (Z wyłączeniem książek zakupionych z działu “Antykwariat”, w którym książki są używane i mogą posiadać śladzy normalnego użytkowania)
  2. Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania zamówionego towaru. Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, przesyłając na adres poczty elektronicznej: sklep@triozroztocza.pl wypełniony Formularz odstąpienia od umowy. Sklep niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy przesyła Klientowi potwierdzenie w postaci zwrotnej wiadomości przesłanej pocztą elektroniczną.
  3. Zwracany towar należy odesłać na adres: ul. Grodzka 12, 22 400 Zamość, lub zwrócić osobiście w ww. siedzibie Sklepu najpóźniej w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy.
  4. Zwrot należności za zwrócony towar nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy, przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  5. Koszty odesłania towaru ponosi Klient. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
  6. Jeśli Klient zwraca całe zamówienie, Sklep oddaje kupującemu nie tylko cenę towaru, ale także kwotę wydaną na jego dostarczenie do nabywcy (przesyłka od Sklepu do Klienta). Korzystając z prawa do zwrotu, Klient płaci więc jedynie za odesłanie towaru do Sklepu (przesyłka od Klienta do Sklepu). W przypadku, gdy Klient zwraca tylko część zamówienia (np. jeden z trzech zamówionych produktów), sprzedawca oddaje kupującemu tylko cenę towaru.

11. Reklamacje i rękojmia

  1. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze: wad fabrycznych, uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu, niezgodności towaru z zamówieniem.
  2. Reklamowany towar po zgłoszeniu do Obsługi Sklepu należy odesłać lub zwrócić osobiście w siedzibie Sklepu wraz z opisem przyczyn reklamacji. Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem. W tym celu należy wypełnić Formularz Reklamacji i wysłać go na adres poczty elektronicznej: sklep@triozroztocza.pl w tytule wpisując “REKLAMACJA”.
  3. Zwroty reklamowanego towaru przyjmowane są wyłącznie pod adresem Księgarni Trio z Roztocza, ul. Grodzka 12, 22-400 Zamość.
  4. Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 7 dni od złożenia reklamacji. Jeżeli sprawa będzie wymagała opinii uprawnionego rzeczoznawcy lub ekspertyzy firmy zewnętrznej, termin ten może zostać wydłużony do 14 dni kalendarzowych. Jeżeli w ciągu 14 dni kalendarzowych Sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, żądanie zostaje automatycznie uznane za uzasadnione.
  5. Gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi Sklep.
  6. Jeżeli otrzymany przez Klienta Towar jest wadliwy, Klient może skorzystać według swojego wyboru z uprawnień przysługujących w ramach gwarancji  lub – niezależnie – z uprawnień przysługujących mu od Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady Towaru. Nie dotyczy to wad, które zostały wskazane w opisie Towaru Outletowego/Antykwarycznego i które były podstawą obniżenia jego Ceny.
  7. Klient może zgłosić przysługujące mu roszczenia z tytułu rękojmi w szczególności listownie na adres: Księgarnia Trio z Roztocza, ul. Grodzka 12, 22-400 Zamość lub za pomocą wiadomości e-mail na adres: sklep@triozroztocza.pl z dopiskiem „reklamacja”. Prosimy o załączenie do reklamacji dowodu zakupu Towaru
    (np. paragon, faktura).

12. Ochrona danych osobowych

KLAUZULA INFORMACYJNA – RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „RODO”) informujemy, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Firma Krzysztof Bielecki Dystrybucja – Hurt, ul. Żeromskiego 3, 22-400 Zamość, tel 885 050 095

2) Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celach księgowych, realizacji zamówienia, rozpatrywania reklamacji, realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu, w celu tworzenia historii Pani/Pana zamówień oraz do bieżącego kontaktu na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty z następujących kategorii: upoważnione do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa (np. sądy i organy państwowe), świadczące usługi z zakresu doręczania korespondencji i przesyłek, informatyczne i telekomunikacyjne, z zakresu obsługi klienta, księgowo-finansowe i podatkowe, doradcze, audytorskie i kontrolne, prawne;

4) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do momentu wycofania zgody lub wygaśnięcia wzajemnych zobowiązań wynikających z umowy kupna-sprzedaży;

5) posiada Pani/Pan prawo do uzyskania informacji o operacjach przetwarzania danych osobowych, prawo do dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.

6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

7) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne.

8) Oprogramowanie Sklepu zapisuje informacje w plikach cookies dotyczące obszarów:

  • informacje na temat sesji
  • ostatnio oglądane produkty

Załącznik nr 1 do Regulaminu sklepu internetowego triozroztocza.pl

POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas [Krzysztof Bielecki Dystrybucja-Hurt, ul. Grodzka 12, 22-400 Zamość tel. 885050095, email: sklep@triozroztocza.pl] o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną pobierając formularz z naszej strony internetowej https://www.trizroztocza.pl/regulamin/Załącznik nr 2 i wysyłając wypełniony dokument na adres poczty elektronicznej sklep@triozroztocza.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres: Krzysztof Bielecki Dystrybucja-Hurt, ul. Grodzka 12, 22-400 Zamość, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.

Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

koszty zwrotu rzeczy leżą po Państwa stronie.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Informujemy Państwa, że zgodnie z Art. 38. Ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

1) O świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) W której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) W której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) W której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) O dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej

12) O świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
13) O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Dokument przygotowano zgodnie z wzorem załączonym do Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pliki/Ustawa_o_prawach_konsumenta.pdf