REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO TRIOZROZTOCZA.PL

Witaj w Sklepie Trio z Roztocza!
W tym Regulaminie znajdą Państwo wszystkie najważniejsze informacje dotyczące korzystania z serwisu internetowego www.triozroztocza.pl i zakupów, w tym moje i Państwa prawa i obowiązki. Zapraszam do zapoznania się z postanowieniami Regulaminu. Wszystko jest wyjaśnione prostym językiem.

Akceptacja Regulaminu jest konieczna do złożenia zamówienia.
Dziękuję za Twoje zaufanie!

§ 1. KT0 JEST WŁAŚCICIELEM SERWISU

Właścicielem serwisu  www.triozroztocza.pl i Sprzedawcą jestem ja, Krzysztof Bielecki, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Krzysztof Bielecki Wydawnictwo – Dystrybucja-Hurt  z siedzibą: ul. ul. Rynek Solny 2, 22 400 Zamość, wpisaną do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra właściwego do spraw Gospodarki, NIP 9210009058, oraz siedzibie sklepu:
ul. Rynek Solny 2, 22-400 Zamość,
tel. 697 346 771,
e-mail: sklep@triozroztocza.pl

  1. Przedmiot działalności

Sklep działający pod adresem www.triozroztocza.pl, prowadzi sprzedaż detaliczną książek za pośrednictwem Internetu. Sprzedaż wysyłkowa obejmuje wyłącznie terytorium Polski. Niniejszy Regulamin nie dotyczy prowadzonej przez Firmę sprzedaży hurtowej, do bibliotek i zakupów dla grupy.

§ 2. JAK MOŻESZ SIĘ ZE MNĄ SKONTAKTOWAĆ

1. Sposoby kontaktu
Aby się ze mną skontaktować, proszę wybrać jedną z opcji:
1. wysłać wiadomość e-mail na adres sklep@triozroztocza.pl,
2. zadzwonić pod numer 697 346 771,
3. wypełnić formularz kontaktowy na stronie www tutaj https://triozroztocza.pl/kontakt/,
4. wysłać list pocztą na adres ul. Rynek Solny 2, 22-400 Zamość.

§ 3. WYJAŚNIENIE POJĘĆ

Dla potrzeb niniejszego Regulaminu definiuje się następujące pojęcia. Słowa pisane w Regulaminie dużą literą mają poniższe znaczenie:

  1. Akt o usługach cyfrowych – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (Dz.U.UE.2022.277.1 z dnia 2022.10.27);
  2. Kodeks cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.2023.1610 tj. z dnia 2023.08.14);

  3. Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2023.2759 tj. z dnia 2023.12.22 – tekst jednolity);

  4. Sklep – sklep internetowy działający pod adresem www.triozroztocza.pl, prowadzi sprzedaż książek (towaru) za pośrednictwem Internetu;
  5. Regulamin – ten regulamin sprzedaży z regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną;

  6. Cena – wartość Produktów, wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą składając Zamówienie, jesteś zobowiązany zapłacić;

  7. Formularz kontaktowy – dostępny w Serwisie, w zakładce „kontakt” formularz, umożliwiający skontaktowanie się ze mną;

  8. Formularz zamówienia – dostępny w sklepie formularz, za pomocą którego możesz złożyć Zamówienie w Sklepie;

  9. Konsument – osoba fizyczna, zawierająca Umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową oraz osoba fizyczna zawierająca Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, która nie posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu działalności ujawnionego w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (zgodnie z art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta).

  10. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;

  11. Klient – osoba fizyczna lub prawna dokonująca zakupów w Sklepie, posiadająca Konto Klienta;
  12. Konto Klienta– Usługa świadczona drogą elektroniczną, polegająca na umożliwieniu Klientowi indywidualnego dostępu do dedykowanej podstrony Serwisu, za pomocą wybranej nazwy i hasła, przechowująca dane podane przez Klienta służące do realizacji składanych zamówień, historię zamówień, preferencje Klienta dotyczące wybranych funkcjonalności Sklepu, oraz inne dane dotyczące zamówień;

  13. Kuferek – inaczej koszyk, czyli lista zamawianego w Sklepie towaru;

  14. Podsumowanie Zamówienia – przesyłany przeze mnie we wiadomości e-mail komplet informacji o Zamówieniu, którego potwierdzenie przez Ciebie oznacza złożenie Zamówienia z obowiązkiem zapłaty;

  15. Umowa – umowa sprzedaży będąca Umową zawartą na odległość, dotycząca wybranych Produktów, zawarta pomiędzy mną a Tobą, po złożeniu przez Ciebie Zamówienia, dokonaniu zapłaty (w przypadku przedpłaty) i przyjęciu przeze mnie Zamówienia;

  16. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta bez jednoczesnej, fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość (w tym przez Internet);

  17. Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
  18. Czas realizacji zamówienia – okres, w jakim Sklep dostarczy towar do Klienta;
  19. Przelew tradycyjny – płatność wykonywana przez Klienta w banku poprzez konto internetowe lub stacjonarne lub na poczcie;
  20. Płatności online – Sklep umożliwia Klientom opłacenie usługi przy wykorzystaniu płatności elektronicznej. Płatności elektroniczne, w tym płatności kartą płatniczą, obsługiwane są przez operatora płatności: Blue Media S.A. NIP5851351185, (wkrótce AUTOPAY SPÓŁKA AKCYJNA, NIP: 5851351185, UL. POWSTAŃCÓW WARSZAWY 6, 81-718 SOPOT.)
  21. Newsletter – Usługa świadczona drogą elektroniczną za zgodą osoby fizycznej, polegająca na przesyłaniu wiadomości e-mail zawierających informacje o nowościach, promocjach, Produktach, w tym informacje handlowe;

§ 4. INFORMACJE OGÓLNE

Sklep internetowy oferuje sprzedaż książek oraz innych produktów prezentowanych na stronie www.triozroztocza.pl. Wszystko, co można u mnie zamówić, nazywam łącznie Produktami. 

1. Obowiązywanie Regulaminu

Ten Regulamin dotyczy Umów zawieranych w sposób w nim opisany za pośrednictwem Sklepu. Regulamin stanowi także regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną Dz.U.2022.344 tj. z dnia 2020.03.03).

2. Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną

Wymagania techniczne do korzystania ze Sklepu są następujące: komputer z dostępem do Internetu i zainstalowaną przeglądarką internetową obsługującą standard HTML5 i język JavaScript oraz włączoną obsługą plików cookies w przeglądarce.

§ 5. Zamawianie towaru, przyjmowanie i realizacja zamówień

  1. Informacje o produktach Sklep zamieszcza na stronie www.triozroztocza.pl.
  2. Zamówienia od Klientów są przyjmowane bezpośrednio poprzez stronę internetową www.triozroztocza.pl.
  3. Informacje znajdujące się na www.triozroztocza.pl w zakładce „Książki” nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient, składając zamówienie za pomocą strony internetowej www.triozroztocza.pl, kupuje towar zgodny z opisem.
  4. Klient, przesyłając do Sklepu zamówienie, składa ofertę zawarcia ze Sklepem umowy sprzedaży zamawianego towaru. W odpowiedzi Sklep wysyła potwierdzenie przyjęcia zamówienia wraz z informacją niezbędną do jego dalszej realizacji na podany przez Klienta adres e-mail. O zmianie statusu zamówienia (kolejnych etapach jego realizacji) Klient jest informowany pocztą elektroniczną.
  5. Wpłata pieniędzy na konto Sklepu bez uprzedniego zamówienia towaru nie jest jednoznaczna ze złożeniem zamówienia.
  6. Sklep dokumentuje dokonanie zakupów dokumentem sprzedaży. Jeżeli Klient życzy sobie, aby wystawiono mu fakturę VAT, powinien to zaznaczyć w formularzu danych Klienta i udostępnić wymagane dane w celu realizacji tego zlecenia.

1. Cena towaru

  1. Wszystkie ceny książek w Sklepie są cenami brutto i zawierają 5% podatek VAT. Ceny te nie obejmują kosztów dostawy (patrz: pkt. 7 Koszty dostawy).
  2. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
  3. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen książek, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i wyprzedaży lub wprowadzania w nich zmian. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
  4. Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu.

2. Koszty dostawy

  1. Dostawy realizujemy wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  2. Koszt przesyłki wynosi:

– z przedpłatą:

  • list zwykły priorytetowy – 9,50 zł;
  • paczka priorytetowa – 17,50 zł;
  • Możliwe jest ustalenie indywidualnej ceny przesyłki w przypadku zamówienia większej ilości książek;

– paczka pobraniowa – 28 zł;

3. Bez kosztów dostawy możliwy jest odbiór osobisty w siedzibie Sklepu: ul. ul. Rynek Solny 2, 22-400 Zamość, tel. 697 346 771.

3. Formy płatności

Na wpłatę oczekuję 72 godziny od chwili dokonania zamówienia. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówiony towar z dostawą na terytorium Polski:

  • Płatność gotówką.
    W momencie odbioru zamówionego towaru odbiorze osobistym w siedzibie Sklepu.
  • Przelew tradycyjny (Przedpłata na konto bankowe).
    Realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpłynięciu pełnej wpłaty na konto Sklepu.
    Ustalona cena sprzedaży wpłacana jest z góry (tj. przed wysłaniem towaru) na rachunek bankowy: Wysyłka towaru następuje po wpłynięciu i zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie bankowym. Czas wpłynięcia pieniędzy na konto to zazwyczaj maks. 24 godziny od zlecenia przelewu, licząc tylko dni robocze, chyba że przelew wykonany jest z banku, w którym mamy konto. W tym wypadku pieniądze są u nas w ciągu kilku minut. Aby zlecenie przelewu przebiegało prawidłowo, prosimy w tytule podawać numer zamówienia.Numer naszego konta bankowego:Nest Bank S. A.
    13 2530 0008 2038 1046 1759 0001
    kod BIC: NESBPLPW
  • Płatność za pobraniem.
    Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zakończeniu procesu składania zamówienia.
  • Płatności online.
    Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

– Płatności mogą być dokonywane z użyciem kart płatniczych:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro”
W przypadku płatności kartą płatniczą istnieje możliwość skorzystania z Google Pay.

BLIK:
BLIK to szybka i bezpieczna płatność mobilna. Aby opłacić zamówienie za jej pośrednictwem, należy skorzystać z 6-cyfrowego, jednorazowego kodu, wygenerowanego w aplikacji bankowości mobilnej, z której korzystasz. Z płatności za pośrednictwem BLIK możesz skorzystać, będąc użytkownikiem smartfona i posiadaczem konta w banku, który obsługuje ten standard płatności.
W przypadku płatności Blikiem istnieje możliwość skorzystania z Google Pay.

Google Pay:
To łatwy i szybki sposób płatności umożliwiający transakcję bez konieczności wpisywania danych karty.

Opcja szybkiego przelewu online:

Płatność przelew online to natychmiastowy przelew wykonany przez Internet. Płatność jest realizowana poprzez kliknięcie w specjalnie wygenerowany link, który przeniesie Cię bezpośrednio do Twojej bankowości internetowej,  gdzie nie musisz już wypełniać danych naszej firmy, tylko zatwierdzasz transakcję i gotowe!

Płatność jest realizowana za pośrednictwem firmy Bluemedia. Obsługiwane są prawie wszystkie banki w Polsce.

4. Warunki dostawy, czas realizacji

  1. Czas realizacji zamówienia przez Sklep trwa 2-3 dni robocze.
  2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – zamówienie jest realizowane od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
  3. W przypadku wyboru przelewu tradycyjnego
  4. Dostawy realizujemy na terytorium całego kraju za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  5. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.

5. Odstąpienie od umowy i zwrot towaru

  1. Wszystkie książki oferowane w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone do sprzedaży. (Książki zakupione z działu “Antykwariat” są książkami używanymi i mogą posiadać ślady normalnego użytkowania)
  2. Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania zamówionego towaru. Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, przesyłając na adres poczty elektronicznej: sklep@triozroztocza.pl wypełniony Formularz odstąpienia od umowy. Sklep niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy przesyła Klientowi potwierdzenie w postaci zwrotnej wiadomości przesłanej pocztą elektroniczną.
  3. Zwracany towar należy odesłać na adres: ul. Rynek Solny 2, 22-400 Zamość, lub zwrócić osobiście w ww. siedzibie Sklepu najpóźniej w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy.
  4. Zwrot należności za zwrócony towar nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy, przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  5. Koszty odesłania towaru ponosi Klient. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
  6. Jeśli Klient zwraca całe zamówienie, Sklep oddaje kupującemu nie tylko cenę towaru, ale także kwotę wydaną na jego dostarczenie do nabywcy (przesyłka od Sklepu do Klienta). Korzystając z prawa do zwrotu, Klient płaci więc jedynie za odesłanie towaru do Sklepu (przesyłka od Klienta do Sklepu).

§ 6. Reklamacje i rękojmia

  1. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze: wad fabrycznych, uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu, niezgodności towaru z zamówieniem.
  2. Reklamowany towar po zgłoszeniu do Obsługi Sklepu należy odesłać lub zwrócić osobiście w siedzibie Sklepu wraz z opisem przyczyn reklamacji. Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem. W tym celu należy wypełnić Formularz Reklamacji i wysłać go na adres poczty elektronicznej: sklep@triozroztocza.pl w tytule wpisując “REKLAMACJA”.
  3. Zwroty reklamowanego towaru przyjmowane są wyłącznie pod adresem Księgarni Trio z Roztocza, ul. ul. Rynek Solny 2, 22-400 Zamość.
  4. Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 7 dni od złożenia reklamacji. Jeżeli sprawa będzie wymagała opinii uprawnionego rzeczoznawcy lub ekspertyzy firmy zewnętrznej, termin ten może zostać wydłużony do 14 dni kalendarzowych. Jeżeli w ciągu 14 dni kalendarzowych Sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, żądanie zostaje automatycznie uznane za uzasadnione.
  5. Gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi Sklep.
  6. Jeżeli otrzymany przez Klienta Towar jest wadliwy, Klient może skorzystać według swojego wyboru z uprawnień przysługujących w ramach gwarancji  lub – niezależnie – z uprawnień przysługujących mu od Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady Towaru. Nie dotyczy to wad, które zostały wskazane w opisie Towaru Outletowego/Antykwarycznego i które były podstawą obniżenia jego Ceny.
  7. Klient może zgłosić przysługujące mu roszczenia z tytułu rękojmi w szczególności listownie na adres: Księgarnia Trio z Roztocza, ul. ul. Rynek Solny 2, 22-400 Zamość lub za pomocą wiadomości e-mail na adres: sklep@triozroztocza.pl z dopiskiem „reklamacja”. Prosimy o załączenie do reklamacji dowodu zakupu Towaru
    (np. paragon, faktura).

§ 7. Pozasądowe sposoby rozpatrywania  reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur

Informuję Konsumenta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

  1. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów.
  2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej (wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php) oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  3. Klient będący Konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  4. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
  5. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne.
  6. Klient uprawniony jest do zwrócenia się o pomoc do właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do
    którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php
  7. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod adresem e-mail porady@dlakonsumentow.pl oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 889 866.
  8. Konsument może skorzystać m.in. z: pomocy odpowiedniego Europejskiego Centrum Konsumenckiego z Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich. Centra udzielają informacji o prawach konsumentów i pomagają w rozwiązaniu sporu w przypadku zakupów transgranicznych. Pomoc Europejskich Centrów Konsumenckich jest co do zasady bezpłatna. Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług. Lista Centrów Konsumenckich właściwych dla danego państwa znajduje się pod adresem:
    https://konsument.gov.pl/eck-w-europie/ internetowej platformy ODR (Online Dispute Resolution), zapewnianej przez Komisję Europejską, dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr
  9.  Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń jest dobrowolne zarówno dla Sprzedawcy jak i Konsumenta.

§ 8. Ochrona danych osobowych

1.  Klauzula Informacyjna – RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „RODO”) informujemy, że:

1) administratorem Państwa danych osobowych jest Firma Krzysztof Bielecki Dystrybucja – Hurt, ul. ul. Rynek Solny 2, 22-400 Zamość, tel: 697 346 771

2) Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w celach księgowych, realizacji zamówienia, rozpatrywania reklamacji, realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu, w celu tworzenia historii Pani/Pana zamówień oraz do bieżącego kontaktu na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

3) odbiorcą Państwa danych osobowych mogą być podmioty z następujących kategorii: upoważnione do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa (np. sądy i organy państwowe), świadczące usługi z zakresu doręczania korespondencji i przesyłek, informatyczne i telekomunikacyjne, z zakresu obsługi klienta, księgowo-finansowe i podatkowe, doradcze, audytorskie i kontrolne, prawne;

4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane do momentu wycofania zgody lub wygaśnięcia wzajemnych zobowiązań wynikających z umowy kupna-sprzedaży;

5) posiadają Państwo prawo do uzyskania informacji o operacjach przetwarzania danych osobowych, prawo do dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.

6) mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

7) Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne.

8) Oprogramowanie Sklepu zapisuje informacje w plikach cookies dotyczące obszarów:

  • informacje na temat sesji
  • ostatnio oglądane produkty

§ 9. POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

1. Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować mnie [Krzysztof Bielecki Dystrybucja-Hurt, ul.ul. Rynek Solny 2, 22-400 Zamość tel. 697 346 771, [email: sklep@triozroztocza.pl] o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

2. Formularz odstąpienia od umowy

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy, pobierając go z naszej strony internetowej https://www.trizroztocza.pl/regulamin/Załącznik nr 2 .
Wypełniony formularz należy wysyłać na adres poczty elektronicznej sklep@triozroztocza.pl  lub pocztą tradycyjną. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlę Państwu potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

2. Skutki odstąpienia od umowy

Przepisy unijne zawarte w 40. dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/83/UE z dnia 25 października 2011 r. w sprawie praw konsumentów, zawierają wskazanie, że konsument ma możliwość odstąpienia od umowy jeszcze przed fizycznym objęciem rzeczy w posiadanie.

W związku z powyższym w ślad za regulacją art. 494 KC, do którego wprost odsyła art. 5431 § 2 KC, strony zobowiązane są do wzajemnego zwrotu zrealizowanych wzajemnie świadczeń.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracam Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty wysyłki produktów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przeze mnie), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostałem poinformowany o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.  Państwo natomiast ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Zwrotu płatności dokonam przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy:

Podstawą prawną uprawnienia konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej w sklepie internetowym, czyli zawartej na odległość, jest przepis art. 27 ustawy o prawach konsumenta.

Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorcy, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i co do zasady bez ponoszenia kosztów.

Powyższy termin zaczyna biec od dnia, w którym rzecz została objęta w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią (inną niż przewoźnik).

Odstąpienie od umowy w sklepie internetowym przed objęciem rzeczy w posiadanie:

W tej kwestii należy wskazać na przepisy unijne zawarte w 40. dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/83/UE z dnia 25 października 2011 r. w sprawie praw konsumentów, która jest podstawą wprowadzenia do polskiego porządku prawnego ustawy o prawach konsumenta. W dyrektywie tej zawarte jest wskazanie, że konsument powinien mieć możliwość odstąpienia od umowy jeszcze przed fizycznym objęciem rzeczy w posiadanie. Dyrektywa 40. nie uznaje za niedopuszczalne uzgodnienie przedsiębiorcy i konsumenta częściowego odstąpienia od umowy poprzez zwrot pojedynczego lub kilku towarów zakupionych w ramach jednego zamówienia. Zatem konsument w drodze porozumienia z przedsiębiorcą może częściowo odstąpić od umowy, której przedmiotem jest zakup kilku towarów, w drodze anulowania zakupu wybranego towaru (towarów).

4. Adres do wysyłki Produktów:

Proszę odesłać lub przekazać mi produkty na adres:

Krzysztof Bielecki Dystrybucja-Hurt,
ul. ul. Rynek Solny 2,
22-400 Zamość,

niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.

Koszty zwrotu rzeczy leżą po Państwa stronie.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

5. Informacje dodatkowe

Informujemy Państwa, że zgodnie z Art. 38. Ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

1) O świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) W której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4) W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5) W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6) W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7) W której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
8) W której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
9) W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
10) O dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
11) zawartej w drodze aukcji publicznej
12) O świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
13) O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Dokument przygotowano zgodnie z wzorem załączonym do Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pliki/Ustawa_o_prawach_konsumenta.pdf