FORMULARZ KONTAKTOWY
MASZ DO NAS PYTANIA ?
Zapraszam do kontaktu przez formularz kontaktowy. Można się z nami kontaktować także mailowo i telefonicznie.
kontakt mailowy: sklep@triozroztocza.pl
telefon: +48 697 346 771
DANE KONTAKTOWE
- +48 697 346 771
- sklep@triozroztocza.pl
- ul. Rynek Solny 2 22-400 Zamość
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Wszystkie książki oferowane w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone do sprzedaży. Sklep zobowiązuje się dostarczyć Klientowi, z którym zawarł umowę sprzedaży, towar bez wad. (Z wyłączeniem książek zakupionych z działu “Antykwariat”, w którym książki są używane i mogą posiadać śladzy normalnego użytkowania)
- Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania zamówionego towaru. Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, przesyłając na adres poczty elektronicznej: sklep@triozroztocza.pl wypełniony Formularz odstąpienia od umowy w tytule wiadomości wpisując ” ZWROT”. Sklep niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy przesyła Klientowi potwierdzenie w postaci zwrotnej wiadomości przesłanej pocztą elektroniczną.
- Zwracany towar należy odesłać na adres: ul. Grodzka 12, 22 400 Zamość, lub zwrócić osobiście w ww. siedzibie Sklepu najpóźniej w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy.
REKLAMACJA/RĘKOJMIA
- Wszystkie książki oferowane w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone do sprzedaży. Sklep zobowiązuje się dostarczyć Klientowi, z którym zawarł umowę sprzedaży, towar bez wad. (Z wyłączeniem książek zakupionych z działu “Antykwariat”, w którym książki są używane i mogą posiadać ślady normalnego użytkowania)
- Należy wypełnić Formularz Reklamacji i wysłać go na adres poczty elektronicznej: sklep@triozroztocza.pl w tytule wpisując “REKLAMACJA”.
- Reklamowany towar po zgłoszeniu do Obsługi Sklepu należy odesłać wraz z dowodem zakupu lub zwrócić osobiście w siedzibie Sklepu wraz z opisem przyczyn reklamacji. Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem.
- Okres obowiązywania reklamacji wynika z ustawy i wynosi 12 mcy.
- Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli konsument w momencie zawarcia umowy wiedział o wadzie, np. towar był sprzedawany po obniżonej cenie z uwagi na określoną usterkę. Wada ta nie będzie podlegała reklamacji, ale towar można zareklamować, jeżeli ujawni się w nim inna usterka – nieznana konsumentowi w momencie zakupu. Podstawa prawna: art. 5562, 557 §1 i 568 Kodeksu cywilnego