FORMULARZ KONTAKTOWY

    MASZ DO NAS PYTANIA ?

    Zapraszam do kontaktu przez formularz kontaktowy. Można się z nami kontaktować także mailowo i telefonicznie.

    kontakt mailowy: sklep@triozroztocza.pl

    telefon: +48 697 346 771

    DANE KONTAKTOWE

    ODSTĄPIENIE OD UMOWY

    1. Wszystkie książki oferowane w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone do sprzedaży. Sklep zobowiązuje się dostarczyć Klientowi, z którym zawarł umowę sprzedaży, towar bez wad. (Z wyłączeniem książek zakupionych z działu “Antykwariat”, w którym książki są używane i mogą posiadać śladzy normalnego użytkowania)
    2. Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania zamówionego towaru.  Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, przesyłając na adres poczty elektronicznej: sklep@triozroztocza.pl wypełniony Formularz odstąpienia od umowy  w  tytule wiadomości wpisując ” ZWROT”. Sklep niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy przesyła Klientowi potwierdzenie w postaci zwrotnej wiadomości przesłanej pocztą elektroniczną.
    3. Zwracany towar należy odesłać na adres: ul. Grodzka 12, 22 400 Zamość, lub zwrócić osobiście w ww. siedzibie Sklepu najpóźniej w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy.

    REKLAMACJA/RĘKOJMIA

    1. Wszystkie książki oferowane w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone do sprzedaży. Sklep zobowiązuje się dostarczyć Klientowi, z którym zawarł umowę sprzedaży, towar bez wad. (Z wyłączeniem książek zakupionych z działu “Antykwariat”, w którym książki są używane i mogą posiadać ślady normalnego użytkowania)
    2. Należy wypełnić Formularz Reklamacji i wysłać go na adres poczty elektronicznej: sklep@triozroztocza.pl w tytule wpisując “REKLAMACJA”.
    3. Reklamowany towar po zgłoszeniu do Obsługi Sklepu należy odesłać wraz z dowodem zakupu lub zwrócić osobiście w siedzibie Sklepu wraz z opisem przyczyn reklamacji. Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem.
    4.  Okres obowiązywania reklamacji wynika z ustawy i wynosi 12 mcy.
    5. Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli konsument w momencie zawarcia umowy wiedział o wadzie, np. towar był sprzedawany po obniżonej cenie z uwagi na określoną usterkę. Wada ta nie będzie podlegała reklamacji, ale towar można zareklamować, jeżeli ujawni się w nim inna usterka – nieznana konsumentowi w momencie zakupu. Podstawa prawna: art. 5562, 557 §1 i 568 Kodeksu cywilnego

    ZNAJDŹ NAS NA MAPIE ZAMOŚIA